Brzo i efikasno uvođenje EDI-ja u Modiani
Modiana postala EDI lider u tekstilnoj industriji
Uvođenje EDI-ja u Modiani bilo je brzo i efikasno. Brzorastući regionalni trgovac tekstilom, Modiana, omogućila je svojim principalima, velikim tvrtkama poput Gerry Weber, Tom Tailor, Betty Barclay, Lascana, Leros, Casamoda, Anna Montana,… praćenje stanja zaliha i izvještaj o prodaji njihovih proizvoda.
Pokrećući EDI razmjenu dokumenata, za EDI posrednika, Modiana se odlučila za EDITEL koji je svojim iskustvom u suradnji s tvrtkama poput NIKE, Adidas, Reebok, Hervis, … omogućio brzo i efikasno uvođenje EDI razmjene poruka.
Kao što smo pisali u prethodnom članku, osim standardnih tipova poruka kao u FMCG-u:
vrlo bitne su poruke
Budući da su PRICAT (katalog proizvoda), SLSRPT (izvještaj o prodaji) i INVRPT (stanje zaliha) relativno nepoznate poruke za EDI tržište u Hrvatskoj, bili smo suočeni sa izazovom kako uspješno pružiti konzalting tvrki koja pruža ERP usluge Modiani.
Na obostrano zadovoljstvo, a ponajviše zadovoljstvo Modiane, poruke su implementirane u rekordnom roku.
Uvidjevši zadovoljstvo svojih vodećih principala nakon uvođenja navedenih poruka, te ubrzanjem i povećanjem obima posla sa njima, Modiana se odlučuje proširiti EDI na poslovanje sa svim dobavljačima.
Na tragu toga Modiana je do danas implementirala EDI poruke za više od 20 svojih dobavljača, i tako postala lider u EDI razmjeni u tom segmentu u regiji.
UKRATKO O MODIANI
Modiana je osnovana 1964. godine u Sloveniji pod imenom Modna hiša. Tijekom godina postala je istaknuti modni lanac u regiji jugoistočne Europe, s više od 100 trgovina u četiri zemlje: Hrvatskoj, Srbiji, Sloveniji i Bosni i Hercegovini.
U Hrvatskoj, posluje u okviru tvrtke Montecristo Zagreb d.o.o. s ukupno 27 prodavaonica. Osim 16 Modiana prodavaonica tu su i prodavaonice Gerry Weber, Fashion Point, Lee Cooper i Timeout.