Brzo i učinkovito EDI rješenje – Web EDI
Rješenje koje pojednostavljuje poslovne procese
Za mala i srednja poduzeća koja nemaju vlastiti ERP sustav ili s manjom količinom dokumenata, Web EDI je odličan izbor rješenja. Za korištenje Web EDI portala potreban je samo pristup internetu, što razmjenu elektroničkih poslovnih podataka s trgovačkim partnerima čini jednostavnim i financijski prihvatljivim procesom. Podaci se prenose u ispravnom EDI formatu putem EDI platforme eXite®, čime se osigurava sigurna isporuka i prijem svih elektroničkih poslovnih dokumenata.
Krajem prošle godine napravljena je nova inačica Web EDI-ja koja će biti još pristupačnija i fleksibilnija.
Kako bi korisnicima olakšali usklađivanje i pridržavanje dogovorenih pravila sa svojim poslovnim partnerima, Web EDI sustav nudi alate za prilagodbu korisničkog iskustva na temelju pravila vanjskih partnera:
- Vizualni prikaz dokumenata i ispisa u potpunosti je prilagodljiv za svakog vanjskog poslovnog partnera. (svaki partner u EDI razmjeni)
- Redoslijed dokumenata poslovnog procesa , uključujući obvezne ili izborne dokumente i uvjete koji se moraju primijeniti kako bi se omogućila izrada ili izmjena dokumenta.
- Izrada sljedećeg dokumenta na temelju podataka iz prethodnog dokumenta , kako bi se smanjio ručni unos podataka za korisnika i spriječile pogreške pri unosu (Narudžba → odgovor na narudžbu).
- Provjera valjanosti sadržaja obrasca dokumenta po formatu dokumenta ili ako je zatraženo/potrebno čak i prilagodljiva pravilima vanjskog poslovnog partnera.
Shema boja i logotip korisničkog sučelja mogu se prilagoditi za pružanje “brendiranog” iskustva za Web EDI portale.
Web EDI sustav ima mogućnost prilagodbe formata za svakog partnera u EDI razmjeni, te su svi dokumenti u razmjeni čitljivi primateljima dokumenata
Kako Web EDI funkcionira?
Poslovni partneri mogu vam slati digitalne narudžbe u standardiziranom formatu pomoću Web EDI-ja. Izravno i gotovo u stvarnom vremenu. Inače, tehnički naziv narudžbe u EDI-ju je ORDERS. Čim se narudžba prihvati, odmah ćete primiti obavijest putem e-pošte. Zatim se možete prijaviti u web aplikaciju, pregledati narudžbu i saznati potreban datum isporuke. Kada obradite narudžbu i pripremite isporuku, pomoću aplikacije ćete obavijestiti klijenta o nadolazećoj isporuci robe slanjem otpremnice (DESADV). Većina podataka može se lako uzeti iz narudžbe. Zatim ćete te podatke, kao i dogovorene cijene i pojedinosti o fakturiranju, koristiti za izradu fakture (INVOIC). Svi su koraci transparentni te se mogu pratiti u bilo kojem trenutku.
Između ostalog, velika prednost Web EDI-ja je što se tamo mogu pohraniti osnovni podaci o dobavljaču, trgovcu i artiklu.
Osnovni jezik EDI-ja je EDIFACT. Postoji više od 200 vrsta poruka (tj. vrsta dokumenata), ali samo se neke od njih obično koriste u Web EDI-ju. To uključuje ORDERS (narudžba), DESADV (otpremnica) i INVOIC (račun).
Prednosti Web EDI-ja:
- Ne morate ništa instalirati
- Cjenovno povoljan
- Spreman za trenutnu upotrebu
- Elektronička obrada cijelog postupka od narudžbe do računa
- Integrirana administracija matičnih podataka
- Vrlo jednostavan za korištenje
- Eksportiranje, ispis i preuzimanje u PDF formatu
- Višejezična podrška
- Rješenje za više industrija
Symbolic image copyright iStockphoto, photo credit Yozayo