+ 385 (0) 1 379 42 96
TEHNIČKA PODRŠKA +385 (0) 1 646 35 91
EDI-SAVJETOVANJE  +385 (0) 91 396 2901

Decentia d.o.o. – nova faza optimizacije procesa rada

Kako skratiti protok informacija i smanjiti neusklađenost računa te obim rada na skladištu

Trgovački lanac i članica Ultra Gros grupacije – Decentia d.o.o. – nakon uspješne suradnje s EDITEL Adrijom i realizacijom prve faze optimizacije procesa poslovanja, ušla je u novu fazu koja je za cilj imala minimiziranje neusklađenosti računa i obim posla na skladištu te tako olakšati procese kupcima, ali i dobavljačima.

Krajem 2017. godine, Decentia je preuzela sedam prodavaonica trgovačkog lanca ‘BIS’ te je na taj način znatno povećala broj prodavaonica na području Zagreba i postala prepoznatljiv ‘kvartovski dućan’ koji nudi bogatu ponudu proizvoda, odličnu uslugu i povoljne cijene.

Kako bi dodatno unaprijedili svoje poslovanje i usluge, Decentia je tada uvela EDI poslovanje u suradnji s EDITEL Adrijom.

Dosadašnja dobra suradnja između EDITEL Adrije i njihove ERP tvrtke Tomsoft, te tvrtke e-Sustavi koja im pruža informatičke usluge, olakšali su i ubrzali uvođenje dobavljača u EDI razmjenu.

Prva faza projekta uključivala je uvođenje sljedećih poruka:

EDI poruka INVOIC je omogućila automatsku likvidaturu računa te time smanjila potrebu za ljudskim radom (unošenje faktura u ERP), što je rezultiralo većom brzinom obrade i povećanom točnošću podataka.

Za više informacija o nadzoru poslovanja kliknite OVDJE.

Za dodatnu optimizaciju u sljedećim fazama predviđene su sljedeće poruke:

RECADV (receiving advice) KAO JEDAN OD NAJVAŽNIJIH SEGMENATA OPTIMIZACIJE POSLOVANJA

RECADV (receiving advice) odnosno potvrda primitka, jedna je od najvažnijih poruka u lancu opskrbe. RECADV može skratiti protok informacija, smanjiti neusklađenost računa i obim posla na skladištu, kako na prodajnim mjestima tako i u odjelu fakturiranja. Ova poruka ima prednosti kako za kupca tako i za dobavljača.

U nabavi i računovodstvu RECADV smanjuje ili gotovo eliminira provjere vezane za odstupanja fakturiranja.

Čim kupac zaprimi robu, o tome odmah obavještava dobavljača, čime se osigurava brz protok informacija i eliminira se potreba za daljnjom obradom računa (korekcije ili odobrenja).

Prednosti za dobavljača:

  • Dobavljači će znati da li je roba primljena kao što je bila isporučena
  • Eliminiraju se potrebe za odobrenjima ili terećenjima zbog netočnih računa

Prednosti za maloprodaju:

  • Manje grešaka prilikom izdavanja fakture
  • Podaci o primitku robe dostupni su u sustavu

O DECENTIA d.o.o. TRGOVAČKOM LANCU

Decentia d.o.o. je trgovački lanac i članica Ultra Grosa koji posluje u 26 maloprodajnih trgovačkih objekata na području grada Zagreba. Osnovana je 13. studenog 2008. godine. Od osnivanja do danas tvrtka bilježi stalno širenje prodaje i porast broja zaposlenih na današnjih 170 zaposlenika.

Ukoliko i Vi želite optimizirati svoje poslovanje te osigurati jednostavniji i brži protok informacija među svojim partnerima i dobavljačima – obratite nam se s povjerenjem.

Activate Cookies
Old Browser