EDITEL Adria na 19. Progressive konferenciji: BRŽI, JAČI – SMART RETAIL!
U zagrebačkom hotelu Esplanade 27. rujna uspješno je održana 19. Progressive FMCG/RETAIL konferencija.
Tvrtka EDITEL Adria je i ove godine sudjelovala kao jedan od sponzora konferencije. Na konferenciji se govorilo o tehnološkim i digitalnim alatima potrebnim za povećanje profitabilnosti. Pričalo se o tome kako funkcioniraju digitalne platforme, koliko su isplative i kako mogu odgovoriti na kompleksne izazove FMCG industrije. Razgovaralo se i o umjetnoj inteligenciji, blockchainu u maloprodaji, rješenjima vezanim za internetsku trgovinu, o važnosti analitike, inovacijama te o najvećim izazovima s kojima se susreće moderna maloprodajna industrija.
Retail je kontinuirano u fazi revolucije. Razvoj digitalnih kanala uvelike je povećao očekivanja potrošača koji se žele emotivno povezati s brendovima. Želja kupaca za kupovinom ‘bilo kada i bilo gdje’ pomiče percepciju, mijenja ponašanje i ide u smjeru usvajanja novih i sve zahtjevnijih izazova tehnologije. Digitalna transformacija omogućila je tvrtkama da bez presedana analiziraju mnogo različitih informacija vezanih za ponašanje i navike kupaca. Sukladno tome, ulaganje u informatizaciju i razvoj najčešće pridonosi boljem povratu ulaganja.
Korištenje informacija o ponašanju kupaca utječe na gotovo sva područja poslovanja tvrtke, od razvoja proizvoda i nabave, preko opskrbnog lanca, prodaje, do marketinških i popratnih usluga. Sve je aktualniji trend i da tvrtke svoje poslovne odluke temelje na informacijama dobivenim od samih kupaca.
Zahvaljujući što preciznijem pristupu, asortiman svake trgovine trebao bi biti prilagođen očekivanjima određene zajednice, a tvrtke bi trebale biti otvorene prema uvođenju tehnoloških inovacija. Sve tvrtke uključene u sektor maloprodaje prisiljene su sve više inovirati. Na taj način kreiraju strategije kojima će privući i zadržati kupce. Da bi taj proces bio što uspješniji, kupcima je potrebno pružiti nezaboravno iskustvo.
Kroz zanimljiva predavanja i na ovogodišnjoj konferenciji dobili smo neke uvide u korake potrebne za pojačani doživljaj trgovine. Usprkos sve većim izazovima, taj doživljaj nadalje treba biti pozitivan, nezaboravan i, naravno, profitabilan!
Detaljnije o konferenciji možete pročitati ovdje.
Symbolic image copyright, Izvor: Progressive