EDITEL Adria na 6. FMCG Retail Summit-u
6. FMCG Retail Summit koji se 7.10.2021. održao u Plaza Event Centru pod sloganom Uniting the Retail World okupio je čak više od 300 sudionika koji su ponovo zakoračili u svijet dinamičnog FMCG-a. Tvrtka EDITEL Adria je i ove godine sudjelovala kao jedan od sponzora konferencije.
Interakcija na predavanjima FMCG Retail Summit-a odvijala se kroz Slido platformu. Sudionici su bili oduševljeni sadržajem koji su pripremili govornici iz različitih sektora.
Iz prve ruke sudionici su mogli čuti zašto je Zoran Šimunić odlučio krenuti i osnovati domaću kompaniju Naše klasje. Ona uspješno djeluje još od 2001. godine.
Dalibor Šumiga potaknuo je mnoge da se zapitaju kupuju li svjesno ili nesvjesno u trgovini, te kako donose odluke. Kasnije su to mogli testirati na štandu Promosapiensa uz GSR uređaj.
Ivan Junaković iz NielsenaIQ i Tomasz Stec iz Simon Kucher & Partnersa dotaknuli su se nezaobilazne teme formiranja cijena i svjesnosti kupaca o njima te uključili i utjecaj krize i elastičnosti koju ona stvara kod formiranja cijena. Tomasz je tako prezentaciju prikladno zaključio citatom Winstona Churchilla koji glasi: Never let a good crisis go to waste. Damjan Geber iz Brigade donio je jedan svjež pogled na sam dizajn trgovina. Naglasio je kako se prostor osjeti emocijom prije nego razumom, što je i prikazao potpuno novim Brigadinim konceptom prezentiranja.
Nikola Pečet i Saša Živković, u ime kompanije b.t.c. podsjetili su nas kako gotovina nije izašla i neće još dugo izaći iz upotrebe. Naročito u području u kojem živimo. Pokazali su nam kako najbolje kontrolirati vlastiti gotovinski tok uz njihove sofisticirane uređaje. Objasnili su zašto će to biti važno prilikom uvođenja eura te su nam priznali kako još nemaju konkurenciju unutar RH. Iz SAP-a smo saznali za važnost rješenja koje uvijek pobjeđuje na polici i zadovolji krajnjeg kupca. Njega su u prilično opuštenom tonu predstavili Ines Vlahović, Zoran Galijanić i Domagoj Boršić.
Berina Tanović iz Rakuten Vibera donijela je na velika vrata sve mogućnosti koje nudi Messenger platforma. Uz zanimljive primjere iz prakse nas je naučila kako je svaki pojedinac za sebe persona koju tako treba i promatrati.
Iz Izraela na FMCG Retail Summit došao je Moty Sahray, govornik s puno iskustva iz prakse koje je stekao radeći s klijentima u svojoj kompaniji Business Wizard te objasnio kako navesti svog kupca da potraži proizvod prije nego što ga je i vidio.
Kao šećer na kraju ne smijemo zaboraviti ni ovogodišnjeg Keynote govornika, Tonyja Durhama koji je došao iz Velike Britanije te odmah istaknuo kako radi svoj posao konzultanta iz ljubavi. Iz svog dugogodišnjeg iskustva pokazao je konkretne primjere i savjete trgovcima i brendovima. objasnio je kako osigurati najbolje iskustvo kupovine i kako istaknuti prave prednosti svog proizvoda pravim kupcima.
Symbolic image copyright Miremaks d.o.o. InStore magazin