EDITEL rješenja u Zagrebačkoj pivovari
Suradnja EDITEL Adrije (Panteon Plus) sa Zagrebačkom pivovarom i uvođenje EDITEL rješenja u Zagrebačkoj pivovari započinje početkom 2010. godine. Krenulo je povezivanjem njihovog ERP-a s EDI uslugom e-Service, te uvođenjem EDI razmjene s prvim kupcem koji također koristi usluge EDITEL-a.
Tijekom godina EDI razmjena je uspostavljena s vodećim hrvatskim trgovačkim lancima.
Povezivanje s EDITEL-ovom platformom eXite
2019. godine, Zagrebačka pivovara započinje povezivanje SAP-a s EDITEL-ovom platformom eXite. Navedeno će omogućiti Zagrebačkoj pivovari širi spektar usluga, te osim EDI razmjene s trgovačkim lancima, aktivirat će se e-Arhiva te slanje računa prema manjim kupcima.
Slanje računa prema manjim kupcima implementirat će se na dva načina. Prvi način je slanje UBL 2.1 XML-a po EU normi prema drugim informacijskim posrednicima.
EDITEL će iz XML-a kojeg Zagrebačka pivovara dobije iz SAP-a, napraviti UBL 2.1 XML. Vizualizirati će ga, arhivirati i poslati prema drugom posredniku ili prema također korisniku EDITEL usluga.
Drugi način je slanje PDF računa putem linka na mail, prema kupcima koji nemaju informacijskog posrednika i tehničke mogućnosti za drugačije zaprimanje računa.
U ovom slučaju će EDITEL vizualizirati u PDF račun koji od Zagrebačke pivovare dobije u njihovom XML formatu iz SAP-a.
Taj će PDF digitalno potpisati certifikatom Zagrebačke pivovare, arhivirati ga i poslati link kupcu na mail.
Aktiviranjem navedenih usluga, otvara se put korištenju EDITEL-ovih usluga zaprimanja e-Računa.
Ukratko o tvrtki Zagrebačka pivovara d.o.o.
Zagrebačka pivovara osnovana je 1892. godine, kada se pokazalo da mali zagrebački pivari s Gornjeg grada ne mogu proizvesti dovoljno piva za grad koji se sve više širio i razvijao.
Iste godine započela je i gradnja tvornice, koja je otvorena 12. srpnja 1893. godine. Zagrebačka pivovara 2012. godine postaje članicom Molson Coors Beverage Company, jedan od najvećih proizvođača piva i pića izvan pivske kategorije u svijetu.
Kao vodeći proizvođač piva na domaćem tržištu, svoj napredak temelji na jasno postavljenoj strategiji poslovanja koja je u skladu s načelima održivog razvoja. Ožujsko pivo, najprodavanije pivo u Hrvatskoj, tijekom godina osvojilo je niz nagrada za kvalitetu.
Symbolic image copyright istockphoto, photo credit Pinkypills