Elektronička razmjena podataka u Epri
Ubrzanje poslovnih procesa
Epra d.o.o je osnovana 1993 godine kao malo obiteljsko poduzeće za proizvodnju i veleprodaju slavina i dijelova. Njihova misija je da budu prepoznati kao proizvođač koji nudi visoku kvalitetu, izrazitu funkcionalnost, cjenovnu dostupnost te potpunu zdravstvenu ispravnost.
Današnji potrošači imaju sve veća očekivanja u pogledu proizvoda, što stvara velike izazove za trgovce i njihove poslovne partnere. Kako bi ispunili te zahtjeve, dobavljači moraju stalno proučavati i optimizirati svoje logističke procese, čak i ako su oni dobro funkcionirali u prošlosti.
Kako bi optimizirali svoje poslovne procese, EPRA se obratila stručnjacima iz EDITEL-a zbog njihovog iskustva, stručnosti i međunarodne prisutnosti. Tako je pokrenuta EDI razmjena s kupcima.
Prvi klijent na kojem bi se testirala EDI razmjena je Trgovina Krk.
Implementacija kreće s narudžbom (ORDERS), nastavlja se na otpremnicu (DESADV) i završava računom (INVOIC). U prvoj fazi paralelno ide račun u papiru nakon čega se očekuje pokretanje bespapirnog računa, a time i implementacija e-Arhive. U tom procesu, veliku ulogu ima i njihov pružatelj ERP usluga. Da bi različiti ERP sustavi poslovnih partnera mogli međusobno komunicirati, podaci se automatski izvoze putem sučelja, pretvaraju u EDI jezik, prenose do poslovnog partnera putem EDI platforme eXite®, a zatim se ponovno pretvaraju u ispravan format. Više od 20 000 tvrtki povezano je s našom EDI platformom eXite® i njihov je broj u porastu.
Cilj samog EDI-ja je postići najvišu moguću razinu automatizacije postupaka putem integrirane razmjene podataka, izbjegavajući pritom fizičke i papirnate poslovne transakcije.
EDI se koristi za razmjenu informacija o narudžbama između maloprodajnih tvrtki i proizvođača i za postupke fakturiranja, što omogućuje e-račun. Koristi se i za slanje elektroničkih narudžbi za dostavu pružateljima logističkih usluga te navođenje informacija o artiklu ili obradu zahtjeva za plaćanje.
Kako EDI poboljšava korporativne postupke?
- poboljšava suradnju između svih poslovnih partnera u različitim društvima
- transparentni postupci zahvaljujući kontinuiranom protoku informacija
- visoka kvaliteta informacija za kvalitetnije planiranje proizvodnje, optimizaciju zaliha, kratko vrijeme odgovora itd.
Ako želite saznati više o optimizaciji vašeg poslovanja, ne ustručavajte se kontaktirati nas u vezi savjetovanja. Sigurno Vam možemo ponuditi rješenje koje odgovara vašim potrebama. Molimo pošaljite svoj upit na mail info@editel.hr.
O EPRA d.o.o.
Od 1993 godine, od kad su osnovani do danas rasli su i napredovali, te su danas poznati kao jedni od značajnijih distributera slavina i dijelova u našoj regiji. U želji da svojim klijentima nude samo najbolje, nastao je brand „EPRA“. Izrazitu pozornost posvećuju zdravstvenoj ispravnosti svih svojih proizvoda koji su uključeni u redovne službene sanitarne i zdravstvene kontrole. Samim time njihovi proizvodi zadovoljavaju najzahtjevnije europske sanitarne i zdravstvene standarde. Vođeni iskustvom kroz stalni kontakt s klijentima, razvili su izvrsno poznavanje potreba tržišta. Njihov tim je pun iskustva, znanja i uvijek je spreman pružiti savjete svojim klijentima u odabiru najbolje opcije prema njihovim potrebama. Organiziranim radom komercijalnih i terenskih službi, njihovi proizvodi su dostupni svima.
Symbolic image copyright iStockphoto, photo credit okugawa