Elektroničko arhiviranje sa EDITEL e-ARCHIVE
Arhiviranje digitalnih dokumenata
Arhiviranje digitalnih dokumenata je logično rješenje za završetak automatiziranih poslovnih procesa. Arhiviranje osigurava maksimalno smanjenje količine potrebnog prostora i resursa. Također pohranjuje relevantne dokumente koji vam mogu biti potrebni i to na mjesto udaljeno samo nekoliko klikova mišem.
Rješenje za arhiviranje društva EDITEL e-ARCHIVE omogućuje automatsko pohranjivanje svih vrsta digitalnih informacija ili datoteka te uključuje mnoštvo funkcionalnosti, posebice vezano uz arhiviranje EDI poruka. EDI poruke u EDITEL e-ARCHIVE se pohranjuju tako da se automatski označe sa svim metapodacima koje su u porukama i po kojima je moguća pretraga i analitika. EDITEL e-ARCHIVE uz korištenje „state-of-the-art“ tehnologije Hash Chain, osigurava najviše standarde sigurnosti i integritete. EDI poruke se mogu vizualizirati u ljudsko čitljivom formatu s vizualizacijom u realnom vremenu (On The Fly Visualistion).
Nadalje, sigurnosni standardi društva EDITEL jamče da ovo rješenje za arhiviranje zadovoljava kriterije revizija (pravna usklađenost u skladu s Direktivom EU-a 2010/45/EU, što potvrđuje i revizorska tvrtka EY), što ga čini savršenim odabirom za pohranu osjetljivih podataka za koje je ključan integritet podataka (npr. računi, dokumenti, ugovori itd.). Osim pravne usklađenosti s Direktivom EU-a 2010/45/EU, arhiva je samim time usklađena i sa Zakonom o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi. EDITEL-ovo rješenje za arhiviranje dostupno je kao usluga kojom se upravlja izvana (Cloud usluga) ili interno (lokalno rješenje).
Prednosti
- Dostupno kao rješenje kojim se koristi izvana (Cloud) ili interno (On Site)
- Maksimalni sigurnosni standardi
- Arhiviranje svih formata datoteka i podataka (posebno EDI formata)
- Sukladnost s Direktivom EU-a 2010/45/EU
- Integritet podataka s Hash Chain
- Integrirano sučelje za EDI platformu eXite®
- Online pristup putem pretraživača na svim platformama (PC, Tablet, Phone)
- Integrirani pristup iz poslovnih sustava korisnika
- Prikaz i preuzimanje izvornih dokumenata
- Ispis kopija dokumenata
- Kontrola i pregled životnog ciklusa svakog dokumenta (log monitor)
- Export za pristup poreznim revizorima
- Fleksibilno razdoblje pohrane (sukladno potrebi klijenata i zakonskim propisima)
Sukladnost s pravnim propisima za arhiviranje elektroničkih računa potrebno je osigurati tijekom cijelog razdoblja pohrane, a to uključuje sljedeće osnovne zahtjeve:
- Autentičnost izvora elektroničkog računa (osiguranje identiteta pružatelja
usluga ili izdavatelja računa) - Integritet njegova sadržaja (traženi sadržaj nije mijenjan)
- Čitljivost (sadržaj mora biti jasan i razumljiv ljudima)
Symbolic image copyright Shutterstock, photo credit Blackboard