Proljeće u bojama…
Počeci Modiane sežu u daleku 1964. godinu kada je u Sloveniji osnovana Modna hiša. Danas je Modiana značajan regionalni trgovac odjećom i modnim dodacima s više od 60 prodavaonica različitih formata (tekstil, parfumerija ) u regiji: Sloveniji, Hrvatskoj i Srbiji.
Vizija Modiane je postati najvećim regionalnim ponuđačem tekstila, pružajući kupcu najširi izbor priznatih domaćih i svjetskih modnih marki, omogućujući mu da prati modne trendove uz kvalitetnu odjeću po prihvatljivoj cijeni.
Sukladno viziji odlučili su unaprijediti svoje poslovne procese kroz digitalizaciju procesa i implementaciju elektroničke razmjene podataka (EDI), obrativši se EDITEL-u kao pouzdanom partneru koji je spreman popratiti sve zahtjeve klijenta, njegovih partnera i specifičnih tržišta, a osobito tržišta koja zahtijevaju brzu razmjenu informacija i točnost u izvještavanju.
Neke od prednosti EDI implementacije:
- automatizacija procesa
- smanjenje troškova
- eliminacija rizika od pogreške
- podrška za integraciju
- udovoljavanje zahtjevima kupaca i dobavljača
- pomoć i tehnička podrška EDITEL-a tijekom cijelog projektnog ciklusa
Poslovni procesi u svakoj tvrtki zahtijevaju kontinuirani razvoj i prilagođavanje. Tako je Modiana kroz digitalna rješenja EDITEL-a, unaprijedila procesnu komunikaciju sa svojim dobavljačima. Obzirom da su dobavljači u modnoj industriji locirani diljem svijeta, integracija različitih sustava kroz EDITEL rješenja su olakšala komunikaciju između partnera, pa tako i krajnjih kupaca, te unaprijedila poslovanje. Integracija dobavljača u EDI razmjenu je uspješno završena za više poznatih svjetskih brandova: Gerry Weber, Tamaris, Caprice, s.Oliver. U procesu integracije su brandovi Fynch-Hatton i Ragman.
Symbolic image copyright freepik