+ 385 (0) 1 379 42 96
TEHNIČKA PODRŠKA +385 (0) 1 646 35 91
EDI-SAVJETOVANJE  +385 (0) 91 396 2901

SPAR se oslanja na RECADV


EDI poruka RECADV
(receiving advice) odnosno potvrda primitka, jedna je od veoma važnih poruka u lancu opskrbe.

RECADV može skratiti protok informacija, smanjiti neusklađenost računa i obim posla na skladištu, kako na prodajnim mjestima tako i u odjelu fakturiranja. SPAR Austrija iskorištava ove prednosti za vlastitu korist i za korist svojih dobavljača. Daniel Schuster (voditelj e-nabave i B2B projekata) na SPAR Austrija obrazlaže o ovom pitanju u intervjuu koji slijedi:

1.) SPAR Austrija je nedavno počeo koristiti RECADV. Zašto?

U EU, poslovni partneri sve više traže RECADV kao potvrdu primitka. Osim toga, očekujemo da će korištenje RECADV smanjiti neusklađenost računa.

2.) Koja odjeljenja tvrtke imaju najviše koristi?

Velike koristi možemo vidjeti na svim područjima koja se bave velikom količinom neusklađenih računa. Naši zaposlenici na našim prodajnim mjestima te u skladištu više ne moraju prijavljivati toliko opsežne neusklađenosti računa. U nabavi i računovodstvu RECADV smanjuje provjere vezane za fakturiranje odstupanja ili ih čak eliminira.

3.) Kakvu korist imaju vaši dobavljači od RECADV?

Čim u SPAR-u zaprimimo robu, o tome odmah obavještavamo sjedište dobavljača. Time smo napravili vrlo promptan protok informacija. Još jedna prednost za naše dobavljače je da mogu izdati svoje račune odmah nakon isporuke robe. Time se eliminira rizik od prigovora i potrebe za daljnju obradu (korekcije ili odobrenja).

4.) Da li to širenje procesa znači više posla za vaše klijente?

Neki od naših dobavljača možda moraju prilagoditi datum na svojim računima. Više se isplati pričekati potvrdu primitka robe putem RECADV poruke, jer tada naknadne ispravke nisu potrebne. To je puno lakše za dobavljače koji već koriste INVOIC (Račun) ili ga namjeravaju koristiti. Uostalom, njihovi postupci su mnogo više vremenski učinkovitiji od onih koji još uvijek uključuju slanje računa poštom (tiskanje dokumenata, punjenje kuverti, troškovi poštarine itd.).

5.) Kakvu podršku pruža SPAR svojim dobavljačima za implementaciju RECADV?

SPAR sa svakim pojedinim dobavljačem koji bi htio dobiti potvrdu o isporučenim količinama putem RECADV izvede testni rad.

6.) Da li i drugi imaju koristi od RECADV?

Što više stranaka je uključeno u isporuku, više će svi imati koristi od RECADV. U srednjoročnom razdoblju, to također može uključivati pružatelja logističkih usluga. Trudimo se smanjiti vrijeme potrebno za protok informacija naših ugovornih dobavljača i izdavatelja fakture i poslati RECADV izravno na njih.

7.) Kako SPAR planira poticanje svojih dobavljača za korištenje RECADV?

Kao prvi korak, mi ćemo ponuditi ovu EDI opciju svim našim dobavljačima koji već primaju tradicionalne priznanice potvrde za proizvode ili koji imaju iskustva sa RECADV. Kao drugi korak, doći ćemo u dodir sa svim onim dobavljačima koji imaju odstupanja kod fakturiranja na regularnoj osnovi.

RECADV – potvrda o primitku robe

RECADV (receiving advice) je vrsta EANCOM poruke koja se koristi za potvrdu primitka robe. Ova poruka sadrži detaljne informacije o manjku ili višku robe, o izgubljenoj robi ili krađi, kao i šteti nastaloj tijekom transporta.

Prednosti za dobavljača:

  • Dobavljači će znati da li je roba primljena kao što je bila isporučena
  • Eliminiraju se potrebe za odobrenjima ili terećenjima zbog netočnih računa

Prednosti za maloprodaju:

  • Manje grešaka prilikom izdavanja fakture
  • Podaci o primitku robe dostupni su u sustavu
Activate Cookies
Old Browser