Česta pitanja
Ovdje možete pronaći odgovore na najčešća pitanja u vezi elektroničke razmjene podataka (EDI), registracije na eXite® sustav, implementacije EDI i još mnogo toga.
Za daljnje informacije molimo kontaktirajte nas putem telefona +385 1 379 4296 ili na e-mail info@editel.hr.
-
Gdje mogu dobiti GLN broj za moju tvrtku?
GLN broj (Global Location Number) će vam dodijeliti lokalna GS1 organizacija. Za više informacija posjetite www.gs1hr.org.
-
Što trebam učiniti za početak korištenja platforme eXite® ili Panteon?
Da biste koristili platformu eXite® ili Panteon, morate se registrirati u društvu EDITEL. Naša korisnička služba rado će vam dati sve potrebne informacije.
-
Gdje mogu dobiti više informacija o EDI-ju i platformi eXite® ili Panteon?
Dodatne informacije o funkcioniranju elektroničke razmjene podataka (EDI) možete pronaći u dijelu naše internetske stranice „Što je EDI“, gdje također možete pronaći i prijedloge za uspješno uvođenje EDI-ja. Za dodatne informacije o platformi eXite® i prednostima naše EDI platforme posjetite EDI komunikaciju. Naravno, uvijek vam stojimo na raspolaganju za sastanak bez obaveza.
-
Zaboravio sam svoju eXite® ili EDITEL lozinku. Što da radim?
Sve što trebate učiniti jest kontaktirati našu EDITEL tehničku podršku pozivom na broj +385 1 379 4296 ili poslati e-mail na info@editel.hr. Odmah ćemo vam poslati novu lozinku e-mailom.
-
Što je eXite® jedinica?
eXite jedinica je jedinica za naplatu za razmjenu podataka putem platforme eXite®. Svaki dio za naplatu na platformi eXite® veže se uz specifičnu jediničnu cijenu. Rado ćemo vam na vaš zahtjev poslati primjere cijena. Pošaljite nam e-mail na info@editel.hr.
-
Koji se pristup preporučuje za procjenu projiciranih troškova eXite® i EDITEL EDI usluge?
Projicirani trošak elektroničke razmjene podataka EDI putem platforme eXite® i Panteon većinom ovisi o količini prenesenih podataka. Prije nego počnete, preporučujemo da prikupite sljedeće informacije:
- broj poruka koje će se razmjenjivati (tjedno ili mjesečno) i
- prosječni podatkovni volumen poruka koje će se razmjenjivati.
Na temelju tih informacija moći ćemo utvrditi projicirane troškove za aktivnosti razmjene podataka putem platforme eXite® ili EDITEL. Na vaš zahtjev, rado ćemo vam poslati općenite informacije o cijenama, kao i primjere cijena. Kontaktirajte nas na info(at)editel.hr. Naravno, uvijek vam stojimo na raspolaganju za sastanak. Da biste dogovorili sastanak, nazovite nas na br. tel. +385 1 379 4296.
-
Hoću li dobiti detaljnu analizu eXite® ili EDITEL računa?
Detaljna analiza svakog pojedinog položaja vašeg eXite® računa dostupna je pod eXite® internetskim uslugama. Za analizu EDITEL računa i ako imate dodatnih pitanja, slobodno se obratite korisničkoj službi.
-
Kako da se povežem s inozemnim poslovnim partnerima?
eXite® se povezuje s mnogim međunarodnim pružateljima usluga, što vam omogućuje jednostavnu razmjenu podataka s poslovnim partnerima u cijelom svijetu. Da biste provjerili imaju li vaši poslovni partneri postojeću vezu na eXite®, posjetite eXite® internetske usluge. U slučaju da ih ne možete pronaći, pošaljite niže navedene informacije na info(at)editel.hr ili ih unesite u eXite® internetske usluge:
- GLN vašeg poslovnog partnera te
- adresu vašeg poslovnog partnera s međunarodnim pružateljem usluga.
Omogućit ćemo vam razmjenu podataka s vašim inozemnim poslovnim partnerima u najkraćem mogućem roku.
-
Osigurava li EDITEL softver za razmjenu podataka?
EDITEL ima bogat portfelj EDI rješenja za društva svih veličina i infrastruktura. Pročitajte više o njima ovdje ili nam se javite. Rado ćemo vam pomoći.
- Može li se eXite® koristiti i za prijenos nestrukturiranih podataka?
-
Što je konverter i za što se koristi?
Konverteri se koriste za konverziju podataka iz jednog formata u drugi. Pri prijenosu elektroničkih podataka putem EDI-ja to znači da se podaci u EDIFACT formatu konvertiraju u interni format društva i obrnuto. Zahvaljujući konverziji podataka, poslovne podatke koji se prenose putem EDI-ja automatski može obraditi ERP sustav društva. Pročitajte više o EDI integraciji i o konverziji.
-
Tko će mi odgovoriti na sva pitanja vezana uz softver?
EDITEL će vam pomoći pri odabiru EDI softvera koji zadovoljava vaše potrebe. Opće informacije dostupne su ovdje. Ako imate pitanja o korištenju EDI aplikacije, preporučujemo vam da kontaktirate pružatelja softvera.
-
Što mogu učiniti ako moj ERP sustav nema sučelja?
Ako vaš ERP sustav nema sučelja za importiranje podataka o narudžbi itd. i eksportiranje otpremnica i podataka za račune, trebate koristiti trade IT i zatim ručno obraditi podatke u ERP-u.
-
Imate li opis formata EDI poruka?
Za detaljan profil EDI poruka kako definira ECR ili većina maloprodajnih tvrtki, posjetite internetsku stranicu GS1 Croatia.