U doba COVID-19 olakšano poslovanje uz Editel Adria usluge
Olakšano poslovanje uz Editel Adria usluge
U specifičnim okolnostima u doba pandemije COVID-19, EDITEL-ove usluge slanja i zaprimanja e-Računa, e-Arhive, ali i ostale, omogućuju našim klijentima da uspješno prebrode nastalu situaciju i omoguće svojim djelatnicima udaljeni rad od kuće, socijalno distanciranje, a time i očuvanje zdravlja i života.
EDITEL je jedan od vodećih međunarodnih pružatelja EDI rješenja (Electronic Data Interchange) specijaliziran za optimizaciju procesa opskrbnog lanca. Tvrtka koja posluje s klijentima iz raznih poslovnih djelatnosti, oslanja se na međunarodno znanje i iskustvo na području EDI usluga.
EDITEL je sa svojim tvrtkama i partnerima prisutan u čitavoj centralnoj i jugoistočnoj Europi. Svoje urede (tvrtke) ima u Hrvatskoj, Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj, Poljskoj i Austriji gdje se nalazi sjedište tvrtke. Tako je EDITEL prisutan u većini zemalja u Europi, ali i u svijetu, te ima više od 15.000 korisnika.
Preko jedne pristupne točke EDITEL nudi brojne usluge, kao što su:
- EDI komunikacija
- EDI integracija
- Web EDI rješenja za male i srednje poduzetnike
- buyIT platforma
- e-Račun rješenja
- Nadzor poslovanja
- Digitalno arhiviranje
Svi ti procesi su automatizirani i sukladni zakonima. Elektronička razmjena dokumenata omogućuje razmjenu svih tipova dokumenata, štedi vrijeme, smanjuje ručnu obradu i time smanjuje pogreške do kojih dolazi pri ručnom unosu podataka. Svi dokumenti i sve usluge su dostupni svaki dan u svako doba 24/7.
U Hrvatskoj, EDITEL Adria nudi cjelovita EDI rješenja za optimizaciju procesa u brojnim industrijama: FMCG, logistika, HORECA, zdravstvo i farmacija, bankarstvo, upravljanje objektima, automobilska industrija, ali i u svim drugim segmentima gdje se elektroničko poslovanje može primijeniti.
Rješenja su prilagođena za tvrtke svih veličina, od malih i srednjih poduzeća do velikih društava.