Učinkoviti EDI procesi u Remarisu
Partnerska suradnja sa tvrtkom Remaris
Digitalizacija poslovnih subjekata u ugostiteljstvu (restorani, barovi,…) u smislu digitalizacije opskrbnog lanca, u Hrvatskoj uvelike kasni za digitalizacijom opskrbnog lanca u retailu. Potencijal je veliki i u tom poslu velika pomoć EDITEL-u bi bila strateško partnerstvo s IT tvrtkom u tom segmentu.
Analizirajući tržište došli smo do želje i zaključka da je najbolje kada bi se ostvarila takva suradnja s tvrtkom Integrirani poslovni sustavi ili kako ih njihovi korisnici najčešće zovu ‘Remaris’ prema njihovom programskom rješenju.
U prvoj fazi EDI razmjene dokumenata između dobavljača i kupaca u ugostiteljstvu implementiran je račun (INVOIC).
Kao primatelj računa odabran je renomirani lanac kafića Leggiero koji koristi usluge Remarisa.
EDITEL i Remaris analizirali su i mogućnosti implementacije ostalih digitalnih poruka u lancu opskrbe kao što su:
- katalog proizvoda (PRICAT)
- narudžbe (ORDERS),
- odgovor na narudžbu (ORDRSP)
- otpremnice (DESADV)
- primka (RECADV),
te bi to bio logičan slijed unapređivanja usluge.
Remaris
Remaris je u Hrvatskoj vodeći isporučitelj softverskih rješenja za kafiće, restorane i klubove, te se svakodnevno koristi na više od 3.000 lokacija diljem Hrvatske, a od 2019. godine dio su Payten i ASEE grupacije.
Remaris rješenja pokrivaju potrebe svih vrsta ugostiteljskih objekata te rade na digitalizaciji sustava, od najmanjih caffe-barova pa do velikih festivalskih priredbi. Obitelj Remaris proizvoda sastoji se od Remaris Master fiskalne blagajne sa back office-om u Cloudu, Remaris Table Master za mobilno naručivanje, Remaris Hotel za vođenje hotela, loyalty mobilnih aplikacija, te Remaris Kioska za self-ordering u fast-food restoranima. Remaris rješenja prisutna su diljem regije.
Symbolic image copyright iStockphoto, photo credit OJO
Logo copyright Remaris