Uspješna implementacija EDI-ja
Editelova rješenja uspješno unaprijedila poslovanje Studio Moderne
Elektronička razmjena dokumenata (EDI) za STUDIO MODERNA – TV PRODAJA D.O.O. nije novost. U Sloveniji i Srbiji prakticira se već nekoliko godina posredstvom našeg partnera, slovenske tvrtke Panteon Group.
Želeći dodatno unaprijediti svoje poslovanje, STUDIO MODERNA – TV PRODAJA D.O.O. se za pomoć u EDI razmjeni u Hrvatskoj, obratila EDITEL Adriji. Povezivanje s mrežnom platformom eXite® bio je prvi korak prema digitalnoj razmjeni dokumenata sa njihovim poslovnim partnerima u Hrvatskoj.
IMPLEMENTACIJA EDI-JA U STUDIO MODERNA
Koja EDITELOVA EDI rješenja se koriste u poslovanju STUDIO MODERNE:
- EDI Komunikacija – koja osigurava prijenos poslovnih dokumenata u stvarnom vremenu, kreira jednu vezu za sve poslovne partnere te jamči maksimalnu sigurnost i dostupnost podataka uz mogućnost praćenja svih transakcija.
- EDI Integracija – koja omogućava automatsko upravljanje lancem opskrbe robom te štedi novac i resurse na svakom koraku.
- E-račun – koji unapređuje sustav fakturiranja, kako kratkoročno, tako i dugoročno. Međunarodna ispitivanja su pokazala da se može uštedjeti do 51 €, pri svakom postupku od narudžbe do plaćanja.
- Digitalno Arhiviranje – koje osigurava maksimalno smanjenje količine potrebnog prostora i resursa. Također stavlja sve relevantne dokumente koji mogu biti potrebni na mjesto udaljeno samo nekoliko klikova mišem.
Povezivanjem STUDIO MODERNA – TV PRODAJA D.O.O. sa tvrtkom Pevec, EDITEL svoje znanje i iskustvo iz drugih zemalja i tržišta prenosi u Do-It-Yourself (DIY) segment u Hrvatskoj.
Uspješnom implementacijom EDI razmjene sa tvrtkom Pevec, Studio Moderna se odlučuje na širenje EDI razmjene te se nedugo nakon toga povezuje sa Konzumom i Kauflandom.
O STUDIO MODERNA – TV PRODAJA D.O.O.
Studio Moderna Hrvatska je dio Grupacije koja djeluje na 21 tržištu u Europi. To je kompanija koja stoji iza jakih i uspješnih brandova poput Dormea, Delimana, Walkmaxxa, Top Shopa. Iako je nastala na temeljima direktne prodaje, s godinama se Studio Moderna intenzivno razvijala i rasla. Danas je jedinstveni primjer omnichannel kompanije na hrvatskom tržištu. Omnichannel iskustvo svojim kupcima pruža kroz 6 kanala prodaje – 33 vlastita maloprodajna dućana, veleprodajne partnere, 4 webshopa, direktnu tv prodaju, katalošku prodaju, te telemarketing