Utrka e-trgovine protiv vremena
Daniel Frohn, direktor prodaje u Smartbox Pro, kaže: „Vrijeme je jedan od sve važnijih čimbenika u e-trgovini u današnjem brzom tempu poslovanja. U vremenima kada postoje Amazon Prime i eBay PLUS, često već nekoliko minuta napravi razliku. Narudžbe moraju biti popunjene najkasnije do 14.00 sati kako bi na vrijeme stigle do kupaca. Bez EDI sustava to ne bi bilo moguće postići. Po uzoru na druge tvrtke koje su već ranije uvele EDI (elektronička razmjenu podataka), sada je i Smartbox Pro, pomoću EDI-ja automatizirao svoje procese. Posebice naručivanje za svoje online poslovanje. To sada uspješno koristimo u suradnji s našim partnerima.
Prethodno potreban naporan ručni rad snimanja podataka, sada je u potpunosti automatiziran zahvaljujući EDI-ju. Narudžbe se izravno prenose u sustav tako da nema kašnjenja od partnerske online trgovine do Smartbox-a. Smartbox nakon toga dostavlja sve proizvode klijentima, a isporuke su točnije jer nema grešaka kod prepisivanja.
Daniel Frohn oduševljen je znatnim uštedama vremena koje je njegova tvrtka ostvarila od uvođenja EDI-ja:
Otkada su naši procesi naručivanja i primanja u potpunosti automatizirani, možemo početi raditi mnogo ranije, već u 7.00 ujutro. Prije nego što smo počeli koristiti EDI, počeli smo raditi tek u podne jer smo sve narudžbe morali obraditi ručno.
Prednosti povećane vremenske učinkovitosti s EDI-em za e-trgovine su jasne, naročito u slučaju vrlo velike količine narudžbi. To se posebno pokazalo u primjeru Smartbox Pro.
Većina naših e-trgovinskih prodajnih partnera imaju ogromnu količinu pojedinačnih narudžba s niskim vrijednostima narudžbe, što znači da je potrebno uključiti mnogo rada u odnosu na vrijednost. Zahvaljujući EDI-u, ručni unos podataka zastarijeva, a mi imamo uvijek brzu i preciznu obradu bez napora, čak i za velike količine narudžbi, objašnjava Daniel Frohn.
U tom kontekstu, nije ni čudno da je sljedeće EDI povezivanje već tu, tvrtka koja će sve će svoje logističke procese već u 2016 godini prebaciti na EDI.