Web-EDI / Cloud-EDI
Više klijenata s manje napora
Za male tvrtke i start-up-e koji nemaju sofisticiranu EDI infrastrukturu (Electronic Data Interchange), Web EDI je izvrstan i jeftin izbor. Web Edi rješenje je dostupno putem internetskog portala i ne zahtijeva instalaciju dodatnog softvera. Ovaj pristup omogućuje malim tvrtkama da upravljaju i razmjenjuju EDI narudžbe (ORDERS), otpremnice (DESADV), fakture (INVOIC) i ostale dokumente. Čak i ako je njihova količina podataka ograničena, male tvrtke imaju pristup svim prodajnim kanalima, od trgovine do restorana. Međutim, nakon nekog vremena isplati se napraviti reviziju: da li je porastao broj EDI poslovnih partnera? Da li se broj transakcija povećao čak i ako ima samo nekoliko poslovnih partnera?
Ili imaju posebne zahtjeve (npr. za isporuke u inozemstvu ili su otpremnice složenije?)
U tom slučaju, g. Karl Cegner, šef konzaltinga i isporuke projekata u EDITEL-u, preporučuje „definitivno izvršiti analizu kako bi se vidjelo hoće li integrirano rješenje za EDI olakšati stvari i uštedjeti resurse”. Prema g. Cegneru, „često, čak i ako postoji samo nekoliko poslovnih partnera, troškovi za zaposlenika koji ručno unosi podatke, mogu biti znatno veći od prelaska na integrirano EDI rješenje.”
Za g. Cegnera, još jedna važna prednost leži u činjenici da se klijenti više ne moraju brinuti oko rukovanja različitim softverima i podacima za pristup, što im omogućava da se usredotoče na svoju osnovnu djelatnost. „Emil“, proizvođač alkoholnih pića sa sjedištem u Donjoj Austriji, sprema se prebaciti s web EDI rješenja na integrirano rješenje. Generalni direktor Emil Stegmüller, objašnjava:
Razlog je jednostavan. U početku smo bili vrlo zadovoljni web rješenjem i vjerojatno bismo i danas bili zadovoljni s njim.
Međutim, u posljednje vrijeme broj se narudžbi povećao, a time previše vremena ode na unašanje u web EDI sustav. Uz novo rješenje, klijentima možemo slati račune jednim klikom miša. To nam omogućava da se više fokusiramo na korisničku uslugu, a manje se bavimo administracijom. Bila je to samo praktična odluka. Trošak će se vjerojatno brzo isplatiti.
Prednosti integriranog EDI rješenja
- Automatizirani temeljni procesi
- Primanje, slanje i transformiranje podataka putem jednog kanala razmjene
- Klijenti se mogu fokusirati na svoju osnovnu djelatnost jer EDITEL vodi računa o EDI izvedbi
- Jedinstveno sučelje za uvoz / izvoz za sve poslovne partnere, bez obzira na formate koje koriste
- Nije potreban ručni unos
- Smanjuje mogućnost pogreške
- Moguće je dodatno elektroničko (zakonski usklađeno) arhiviranje